KudoZ home » Polish to English » Accounting

uznanie nakładów

English translation: niżej


11:30 Aug 5, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: uznanie nakładów
uznanie dotychczasowych nakładów klienta na zakup oprogramowania obliczono poprzez odniesienie nowych inwestycji do dotychczas poniesionych nakładów
Awita
English translation:niżej
Explanation:
nie do końca jestem pewien, ale może coś po tej linii:

costs of software purchase incurred by the customer so far were calculated by comparing new outlays with expenses which had been incurred

jakos umyka mi to 'dotychczasowe', ktore wystepuje 2 razy -- ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to znaczy "uznanie dotychczasowych nakładów ... poprzez odniesienie ... inwestycji do dotychczasowych nakładów". to chyba jakieś księgowe skróty myślowe...

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4expenditure approval
Stuart Dowell
3niżejMarek Daroszewski (MrMarDar)
3poniżej
Rafal Piotrowski


Discussion entries: 6





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uznanie nakładów
expenditure approval


Explanation:
.

Stuart Dowell
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uznanie nakładów
poniżej


Explanation:
czy przypadkiem w tym kontekście 'uznanie' to nie będzie 'crediting'?...Poza tym 'nakłady' tłumaczyłbym jako 'outlays', rather than 'expenditures' (np. 'koszty').

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 40

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uznanie nakładów
niżej


Explanation:
nie do końca jestem pewien, ale może coś po tej linii:

costs of software purchase incurred by the customer so far were calculated by comparing new outlays with expenses which had been incurred

jakos umyka mi to 'dotychczasowe', ktore wystepuje 2 razy -- ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia co to znaczy "uznanie dotychczasowych nakładów ... poprzez odniesienie ... inwestycji do dotychczasowych nakładów". to chyba jakieś księgowe skróty myślowe...



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 119