KudoZ home » Polish to English » Advertising / Public Relations

załatwiać sprawy

English translation: do all your daily errands


11:07 Aug 11, 2006
Polish to English translations [PRO]
Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: załatwiać sprawy
w naszym centrum handlowym miło spędzisz czas ze swoją rodziną, załatwisz wsystkie swoje sprawy lub po prostu spotkasz sie z przyjaciółmi
xxxnaska
English translation:do all your daily errands
Explanation:
Może tak?
Selected response from:

Grzegorz Mysiński
Poland
Grading comment
tak, to jest to! :)
http://www.google.pl/search?q=do+all+your+errands&hl=pl
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3do all your daily errandsGrzegorz Mysiński
3handle anything you want
DarekS
3do all the shopping you wish
Karolina Ojrzynska-Stasiak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do all the shopping you wish


Explanation:
ja bym ingerowała w polską wersję, bo moim zdaniem "sprawy", to można załatwić w banku, a nie w centrum handlowym. Tu, to najwyżej "sprawunki" :)

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): centrum handlowe może mieć oddział banku, pocztę, biuro podróży, stację benzynową, pralnię chemiczną, fryzjera z kosmetyczką, kafejkę internetową, punkt obsługi klienta CzegośTam, kawiarnię, kino, dorabianie kluczy, szewca - to wszystko jako shopping?
14 mins
  -> hmm, kupno usługi? pewnie naciągam fakty, dlatego niska pewność

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
handle anything you want


Explanation:
Propozycja

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
do all your daily errands


Explanation:
Może tak?

Grzegorz Mysiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
tak, to jest to! :)
http://www.google.pl/search?q=do+all+your+errands&hl=pl