KudoZ home » Polish to English » Advertising / Public Relations

owijka

English translation: skirt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:owijka
English translation:skirt
Entered by: Dan Duval

19:21 Sep 18, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: owijka
Zdanie: "100 m płaskiej owijki z łatkami taśmy dwustronnej w odległości co 0,5 m, wysokość owijki – 1 m"

Występuje w odrębnym podpunkcie, więc szerszego kontekstu brak. Cały tekst związany z brandingiem, reklamą, itp.

Co to właściwie jest ta owijka. Z innych postów wstępnie wygląda na taśmę, ale tu podano "wysokość owijki – 1 m" więc nie bardzo sobie to wyobrażam.

Dzięki z góry
Dan Duval
skirt
Explanation:
tak to jeden znajomy anglik nazywał - owijka paletowa - pallet skirt

jest to pasek papieru lub innego materiału owijany dookoła palety (w moim wypadku) albo innego elementu (np. regału, kontuaru, itp.)

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-09-18 20:03:24 GMT)
--------------------------------------------------

www.proz.com/kudoz/1076143

skirt - ponieważ to co jest owijane, nie jest owiniętę całkowicie, ale tak, żeby było widać produkty. Bardzo fachowy termin.
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4skirtMarek Daroszewski (MrMarDar)
3wrap
Maciek Drobka


Discussion entries: 2





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wrap


Explanation:
Tak mi się od razu kojarzy.

Nb. 'pallet wrap' też obficie występuje :o)
http://tinyurl.com/38q5lv

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skirt


Explanation:
tak to jeden znajomy anglik nazywał - owijka paletowa - pallet skirt

jest to pasek papieru lub innego materiału owijany dookoła palety (w moim wypadku) albo innego elementu (np. regału, kontuaru, itp.)

HTH


--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2007-09-18 20:03:24 GMT)
--------------------------------------------------

www.proz.com/kudoz/1076143

skirt - ponieważ to co jest owijane, nie jest owiniętę całkowicie, ale tak, żeby było widać produkty. Bardzo fachowy termin.


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 70
Grading comment
Dziękuję