KudoZ home » Polish to English » Advertising / Public Relations

namiotobranie

English translation: Namiotobranie


16:16 Apr 22, 2008
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: namiotobranie
tekst:
zrealizowany przez nas projekt tuneli, bedacym outdorowym elementem akcji Namiotobranie 2007, znalazl sie na short-liscie XII edycji Ogolnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura 2008".
Sylwia Dziuba
English translation:Namiotobranie
Explanation:
Namiotowanie

Jesli sie nie myle chodzi o akcje Knorr Namiotowanie 2007. Znowu mamy nazwe wlasna wiec nie tlumaczymy.
Mozna ewentualnie dodac krotki opis przedsiewziecia. Nie zaszkodzi a przynajmniej czytelnicy beda wiedziec o co chodzilo.



--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-22 16:36:29 GMT)
--------------------------------------------------

Namiotobranie to gra online, gdzie użytkownicy mogą walczyć o namiot firmy Campus oraz tygodniowy pobyt na polu namiotowym w atrakcyjnych miejscowościach: na Helu, w Rucianym-Nidzie, Karpaczu i czeskich Teplicach. Namiot wygrywa osoba, która spędziła w nim najwięcej czasu w okresie trwania konkursu

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-04-22 16:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

PS. oczywiscie NAMIOTOBRANIE NIE NAMIOTOWANIE!!!
Selected response from:

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Grading comment
Dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4Tentpicking
IwonaASzymaniak
4Namiotobranie
Anna Marta Chelicka-Bernardo


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
Tentpicking


Explanation:
Hth per analogiam do grzybów

--------------------------------------------------
Note added at   13 min (2008-04-22 16:29:55 GMT)
--------------------------------------------------

Nawet ktoś tak wymyślił:
www.lancasterrelayforlife.org/tent rally invite.pdf

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Wachowiak-Finlaison
40 mins
  -> dziękuję :)

agree  Jerzy Matwiejczuk: I like it:)
5 hrs
  -> So do I :-)

agree  Polangmar
9 hrs
  -> dziekuję :-)

agree  monico
18 hrs
  -> dzięki :)

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Namiotobranie


Explanation:
Namiotowanie

Jesli sie nie myle chodzi o akcje Knorr Namiotowanie 2007. Znowu mamy nazwe wlasna wiec nie tlumaczymy.
Mozna ewentualnie dodac krotki opis przedsiewziecia. Nie zaszkodzi a przynajmniej czytelnicy beda wiedziec o co chodzilo.



--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-04-22 16:36:29 GMT)
--------------------------------------------------

Namiotobranie to gra online, gdzie użytkownicy mogą walczyć o namiot firmy Campus oraz tygodniowy pobyt na polu namiotowym w atrakcyjnych miejscowościach: na Helu, w Rucianym-Nidzie, Karpaczu i czeskich Teplicach. Namiot wygrywa osoba, która spędziła w nim najwięcej czasu w okresie trwania konkursu

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-04-22 16:38:20 GMT)
--------------------------------------------------

PS. oczywiscie NAMIOTOBRANIE NIE NAMIOTOWANIE!!!

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje :)