KudoZ home » Polish to English » Advertising / Public Relations

technik prac biurowych

English translation: qualified office worker


11:33 Aug 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: technik prac biurowych
technik prac biurowych- jako tytul zawodowy
sepiroth30
English translation:qualified office worker
Explanation:
tutaj 'technik' nie ma nic wspólnego z 'technician' - oznacza po prostu osobę, która ukończyła technikum (zapewne ekonomiczne) w specjalności 'prace biurowe'. I nic więcej.
Selected response from:

leff
Grading comment
thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1qualified office worker
leff
4office work technician
bartek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
office work technician


Explanation:
a clerk - to już nie może być?
ech, czasy


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: ejże, 'technician' jest tu bardzo mylący. Taki technik nie ma nic wspólnego z technika. To najczęściej sekretarka, maszynistka czy szeregowy referent.
53 mins
  -> ja się nie upieram, ale co się stanie, jak zleceniodawca nie zobaczy tego "technician" w tłumaczeniu? Mi też od tego się włos jeży na głowie :-)))

59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
qualified office worker


Explanation:
tutaj 'technik' nie ma nic wspólnego z 'technician' - oznacza po prostu osobę, która ukończyła technikum (zapewne ekonomiczne) w specjalności 'prace biurowe'. I nic więcej.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thank you very much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
37 mins