KudoZ home » Polish to English » Agriculture

produkcja roslinna

English translation: crop production


21:02 Mar 15, 2007
Polish to English translations [PRO]
Agriculture / subject name
Polish term or phrase: produkcja roslinna
nazwa przedmiotu z suplementu Akademii Roln. - 'podstawy produkcji roslinnej' czy moze byc cos takiego jak 'plant/crops husbundry' czy moze macie cos lepszego?
Miza
English translation:crop production
Explanation:
Nie wiem jak w Australii, ale w UK to raczej crop - niżej link do British Crop Production Council
Selected response from:

chouache
Poland
Grading comment
dzieki;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2plant production
Piotr Jańczuk
4crop productionchouache


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
plant production


Explanation:
przynajmniej w Australii -> http://www.unimelb.edu.au/HB/1995/AgFor/212/212-304.html

Piotr Jańczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SlawekW: wszedzie! skad taka niepewnosc Piotrze?;)///ja tez nacodzien niepewien cozrobien jestem jen;)
7 mins
  -> dziękuję, taką już mam paskudną manierę ;)

agree  inmb: tak, (również w UK) ale ... (uwagi w notes to asker)
23 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
crop production


Explanation:
Nie wiem jak w Australii, ale w UK to raczej crop - niżej link do British Crop Production Council


    Reference: http://www.bcpc.org/
chouache
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzieki;)