KudoZ home » Polish to English » Agriculture

ferma zarodowa

English translation: breeding farm


06:51 Oct 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Agriculture / Hodowla świń
Polish term or phrase: ferma zarodowa
Kontekst: "zasady bioasekuracji mają szczególne znaczenie w odniesieniu do ferm zarodowych". Tekst dotyczy hodowli świń. Ferma zarodowa została wymieniona jako termin odrębny od fermy hodowlanej.
MTG_tlumaczenia
Poland
English translation:breeding farm
Explanation:
breeding farm ma ponad 200 tys hitów w Googlu; słownik rolniczy Z.Koter podaje tylko "bydło zarodowe - breeding stock, breeding cattle"
Selected response from:

Ryszard Matuszewski
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1breeding farmRyszard Matuszewski
2reproductive farmdinde


Discussion entries: 6





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
reproductive farm


Explanation:
proponuje

nie znam sie na rolnictwie, ale sądzę , ze na zarodowej o to własnie chodzi

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-10-20 12:07:55 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.biotechnologia.com.pl/biotechnologia/15/59/351

taki link znalazłam

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-10-20 12:09:40 GMT)
--------------------------------------------------

aj to rozrod jednak, więc moze nie to

dinde
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  IwonaASzymaniak: reproduction u zwierząt (u ludzi też) dotyczy rozrodu, ferma zarodowa to ferma hodowlana, która ma produkować wysokiej klasy materiał hodowlany (zarodowy) służący genetycznemu doskonaleniu rasy czy gatunku :-)
3 mins

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
breeding farm


Explanation:
breeding farm ma ponad 200 tys hitów w Googlu; słownik rolniczy Z.Koter podaje tylko "bydło zarodowe - breeding stock, breeding cattle"


    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22breeding+farm%22&btnG...
Ryszard Matuszewski
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  IwonaASzymaniak
6 hrs
  -> Dzieki