KudoZ home » Polish to English » Agriculture

wnioski rolne i leśne

English translation: agricultural/farmland and forest zoning applications


09:06 Apr 22, 2008
Polish to English translations [PRO]
Agriculture / ue
Polish term or phrase: wnioski rolne i leśne
opracowanie wniosków rolnych i leśnych na powierzchnię 6,36 ha do Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz na
powierzchnię 146,7 ha do Wojewody Małopolskiego.
anna176
English translation:agricultural/farmland and forest zoning applications
Explanation:
lub
agricultural/farmland and forest land use applications

Nie podaję odsyłaczy, bo po prostu aż roi się od tego w Internecie

Te wnioski rolne i leśne składa się przy inwestycjach, na kóre wydaje się pozwolenie w kontekście planu zagospodarowania przestrzennego i ocenie odziaływania inwestycji na środowisko.

Tych pojęć nie można tłumaczyć słowo za słowo, tylko trzeba oddać istotę tego, o co w takim wniosku chodzi.

"Ogólne zasady przeznaczania i zagospodarowania terenów wynikające z uwarunkowań przyrodniczych, ekonomicznych, społecznych oraz innych studiów sporządzanych w toku opracowywania planu (ekofizjografia, wniosek rolny, studium demograficzne, studium zainwestowania i zagospodarowania terenu).
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2agricultural/farmland and forest zoning applications
IwonaASzymaniak
4farmland and woodland applicationsLuiza Jude
4agriculture and forestry (rural development?) applicationsSylwia Dziuba
3agriculture and forestry claimsBubz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
agriculture and forestry claims


Explanation:
imo

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: może raczej 'applications'?||Ale np. jak się ubiega o pracę w firmie, to składa 'job application', a nie 'job claim'.
3 mins
  -> Rozumiem, ze jak wniosek to ktos sie o cos ubiega, a to 'claim'. Byc moze zle rozumiem slowo 'wniosek' w tym kontekscie

neutral  Monika Llewellyn: Zgadzam sie z kolega Drobka. To nie chodzi o claims.
25 mins
  -> No wiec 'application'. O.K.

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agriculture and forestry (rural development?) applications


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
agricultural/farmland and forest zoning applications


Explanation:
lub
agricultural/farmland and forest land use applications

Nie podaję odsyłaczy, bo po prostu aż roi się od tego w Internecie

Te wnioski rolne i leśne składa się przy inwestycjach, na kóre wydaje się pozwolenie w kontekście planu zagospodarowania przestrzennego i ocenie odziaływania inwestycji na środowisko.

Tych pojęć nie można tłumaczyć słowo za słowo, tylko trzeba oddać istotę tego, o co w takim wniosku chodzi.

"Ogólne zasady przeznaczania i zagospodarowania terenów wynikające z uwarunkowań przyrodniczych, ekonomicznych, społecznych oraz innych studiów sporządzanych w toku opracowywania planu (ekofizjografia, wniosek rolny, studium demograficzne, studium zainwestowania i zagospodarowania terenu).



    Reference: http://www.aqua.ar.wroc.pl/dydaktyka/is/karty_przedm/karty_p...
IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 75
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
10 hrs
  -> dzięki :)

agree  Bubz: W tym kontekscie zostalam przekonana do 'zoning applications'
12 hrs
  -> dziekuję :-)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
farmland and woodland applications


Explanation:
inna wersja:)

Luiza Jude
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish