KudoZ home » Polish to English » Art, Arts & Crafts, Painting

samowyzwalajaca rewolucja impresionistyczno-fowistyczna

English translation: self-liberating impressionist and fauvistic revolution


11:40 Mar 7, 2008
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
Polish term or phrase: samowyzwalajaca rewolucja impresionistyczno-fowistyczna
"samowyzwalajaca rewolucja impresionistyczno-fowistyczna jest otwarciem, którego doniosłość zawsze będzie dla malarstwa czynnikiem wiodącym"
strunka
English translation:self-liberating impressionist and fauvistic revolution
Explanation:
Można tak.
Selected response from:

Dariusz Saczuk
United States
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2self-liberating impressionist and fauvistic revolution
Dariusz Saczuk
4self-releasing ... revolutionlegato


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
self-liberating impressionist and fauvistic revolution


Explanation:
Można tak.

Dariusz Saczuk
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slawomir Nowodworski: Wg mnie ta odpowiedź jest doniosłym czynnikiem wiodącym :)
19 mins
  -> Doniośle (chyba tak można) dziękuję;-) Chciałbym tak puszczać wodze artystycznej fantazji na porządku dziennym...

agree  allp: można się jeszcze zastanawiać nad self-emancipating
4 hrs
  -> Dzięki;-) Jak najbardziej.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
self-releasing ... revolution


Explanation:
Rewolucja, która sama się zapala, IMHO.

legato
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish