KudoZ home » Polish to English » Art, Arts & Crafts, Painting

kontestująca obrzydliwość

English translation: ostentatious abomination


12:02 Mar 10, 2008
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
Polish term or phrase: kontestująca obrzydliwość
"Współcześnie taka bezinteresowność wygląda jak anachronizm i kontestująca obrzydliwość"
strunka
English translation:ostentatious abomination
Explanation:
Ja tam znając takie teksty (i biorąc poprawkę na skłonność artystów do przedkładania formy nad prawdziwym znaczeniem słów) myslę, że autor miał na myśli 'oscentacyjna'.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 14:20:19 GMT)
--------------------------------------------------

To, czy mam rację, zależy oczywiście od szerszego kontekstu :)
Selected response from:

M.Kornijów
Grading comment
Dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ostentatious abomination
M.Kornijów
3remonstrating ugliness
Jerzy Matwiejczuk
3opposing hideousness
iseult
3that opposes repulsiveness
FishX


Discussion entries: 4





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
that opposes repulsiveness


Explanation:
an anachronism that opposes...

Jako wstępna propozycja.

FishX
Poland
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opposing hideousness


Explanation:
inna propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-03-10 13:03:51 GMT)
--------------------------------------------------

actively opposing hideousness, jesli mowa o aktywnym kontestowaniu

Example sentence(s):
  • the opposing dualit of the beauty and hideousness

    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz...
iseult
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
remonstrating ugliness


Explanation:
Jeszcze jedno

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ostentatious abomination


Explanation:
Ja tam znając takie teksty (i biorąc poprawkę na skłonność artystów do przedkładania formy nad prawdziwym znaczeniem słów) myslę, że autor miał na myśli 'oscentacyjna'.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-10 14:20:19 GMT)
--------------------------------------------------

To, czy mam rację, zależy oczywiście od szerszego kontekstu :)

M.Kornijów
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzieki