KudoZ home » Polish to English » Art/Literary

szkola jezyka angielskiego u metodystow

English translation: Methodist School of English


06:39 Jul 17, 2002
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary
Polish term or phrase: szkola jezyka angielskiego u metodystow
Nie wiem za bardzo jak przetlumaczyc "u metodystow" i co to w ogole znaczy...
:)
Lota
United States
English translation:Methodist School of English
Explanation:
pracowalam w takiej w Polsce - w Lublinie, wiec wiem z pierwszej reki.
Styl nauczania wiaze sie z metodystami.
Selected response from:

agusia
Grading comment
thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Methodist English School / CollegeAnia
5 +2Methodist School of Englishagusia
5 +1English Language College
bartek
3 -1Methodists'
Jakub Szacki


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
English Language College


Explanation:
Tak jest na ich stronie internetowej
http://www.angielski.com.pl/ang/polish/schools/metodysta.htm...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 06:53:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Lota, dodałabym \"AT METHODISTS\"
The songs at Methodists services are so much livelier than the ones the Mormons sing. ...

University of Tasmania and then completed
her Diploma of Education, while teaching French and German at Methodists

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 06:55:03 (GMT)
--------------------------------------------------

So, English Language College at Methodists

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-17 06:56:33 (GMT)
--------------------------------------------------

\"Szkoła została założona w Warszawie w 1921 roku przez Misjonarzy Amerykańskiego Kościoła Metodystycznego.

Działa nieprzerwanie do dzisiaj.




    Reference: http://www.angielski.com.pl/ang/polish/schools/metodysta.htm...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: wyglada znajomo. JS
1 min
  -> No dobrze, ale gdzie nam się podziali metodyści?

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Methodist English School / College


Explanation:
Jest to szkoła powstała w wyniku działań misyjnych Episkopalnego Kościoła Metodystycznego Południa (The Methodist Church Episcopal South).


    Reference: http://www.elc.com.pl/#hist
    wiem.onet.pl/wiem/00d131.html
Ania
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 89

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek: http://home.earthlink.net/~mehsa/kyawthinn.htm
6 mins

agree  tunturi: chinese.alumni.net/Asia/Malaysia/Perak/Ayer_Tawar/ Methodist_English_School_-_Ayer_Tawar/
1 day1 hr

agree  maciejm
9 days

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
Methodists'


Explanation:
poprzednia odpowiedz English Language College omylkowo uczynilem niewidzialna (chyba sie nie obudzilem do konca)

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxAnetta: Nie zgadzam sie z powyzszym tlumaczeniem, konkretnie z "'" po slowie "Methodists."
1 day20 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Methodist School of English


Explanation:
pracowalam w takiej w Polsce - w Lublinie, wiec wiem z pierwszej reki.
Styl nauczania wiaze sie z metodystami.

agusia
PRO pts in pair: 42
Grading comment
thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAnetta: Wedlug mnie, powyzsze tlumaczenie brzmi najlepiej. Chociaz nie sadze, ze Metodysci wypracowali swoja metodyke nauczania. Powyzsza placowka jest raczej szkola prywatna zalozona przez Metodystow, ktorzy sa jedna z licznych sekt chrzescijanskich.
1 day20 hrs

agree  maciejm: Pracowałem tam razem z Agnieszką (pozdrawiam), i szkoła ta nazywała się i nazywa "College of English 'U Metodystów'", co jest oczywiście kiksem strasznym, ale tak sobie zażyczył szef. Szkoła ta i warszawska działają pod patronatem Kościoła Metodystycznego
9 days