KudoZ home » Polish to English » Art/Literary

tygrysek-irysek

English translation: tiger - banger / burger / finger / jiger / meager / monger


15:52 Jan 24, 2004
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary
Polish term or phrase: tygrysek-irysek
postać z gry komputerowej dla dzieci. Nie musi być słowo w słowo, za to musi się rymować i brzmieć zachęcająco dla dzieci...
kterelak
Poland
English translation:tiger - banger / burger / finger / jiger / meager / monger
Explanation:
daję tyle - charakter niech zadecyduje :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
żebym to ja wiedziała jaki on ma charakter....? Ale coś skleciłam, dzięki.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tiger - banger / burger / finger / jiger / meager / monger
bartek
3tiger - fighter / biker / piper / rider / diver /
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tiger - banger / burger / finger / jiger / meager / monger


Explanation:
daję tyle - charakter niech zadecyduje :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
żebym to ja wiedziała jaki on ma charakter....? Ale coś skleciłam, dzięki.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tiger - fighter / biker / piper / rider / diver /


Explanation:
propozycje

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2343