KudoZ home » Polish to English » Art/Literary

powielanych potem odbitek

English translation: prints made afterwards


19:30 Jan 24, 2004
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary
Polish term or phrase: powielanych potem odbitek
Zeby doprowadzic do momentu,
w ktorym wyjscie na swiatlo,
to slynna scena z tysiaca
powielanych potem odbitek
kiedy jeden z powstancow wreszcie dociera do zrodla swiatla
Ivona
United States
English translation:prints made afterwards
Explanation:
chodzi o odbitki w sensie fotograficznym: z jednej klatki negatywu można wykonać dowolną liczbę odbitek/powiększeń

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 5 mins (2004-01-24 22:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

odbitka fotograficzna = print
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prints made afterwards
Andrzej Mierzejewski
3duplicated copies
lim0nka
3thew then copied prints
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
thew then copied prints


Explanation:
duplicated

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
duplicated copies


Explanation:
duplicated photos

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-01-24 19:33:27 GMT)
--------------------------------------------------

fakt, PRINT lepsze

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  lukeg_1: chyba samo "copies"wystarczy, jak bylo ich tysiace
54 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prints made afterwards


Explanation:
chodzi o odbitki w sensie fotograficznym: z jednej klatki negatywu można wykonać dowolną liczbę odbitek/powiększeń

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 5 mins (2004-01-24 22:36:00 GMT)
--------------------------------------------------

odbitka fotograficzna = print

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2343
Grading comment
Thank you.