KudoZ home » Polish to English » Art/Literary

kierownik literacki, produkcyjny

English translation: art director / production executive


18:50 Jan 26, 2004
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary
Polish term or phrase: kierownik literacki, produkcyjny
Mianowicie kierownikiem byl wybitny rezyser, jego zastepca byl kierownik literacki, literat
i trzecia osoba kierownik produkcyjny.
Ivona
United States
English translation:art director / production executive
Explanation:
art direction - kierownictwo artystyczne
production executive - szef produkcji, realizator

Słownik terminów filmowych, telewizyjnych i wideo

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 26 mins (2004-01-27 03:17:29 GMT)
--------------------------------------------------

jak przetłumaczysz reżysera jako \'film director\', nie będzie wątpliwości, o co chodzi
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4art director / production executive
lim0nka
4art editor, production manager
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
art editor, production manager


Explanation:
b

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
art director / production executive


Explanation:
art direction - kierownictwo artystyczne
production executive - szef produkcji, realizator

Słownik terminów filmowych, telewizyjnych i wideo

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 26 mins (2004-01-27 03:17:29 GMT)
--------------------------------------------------

jak przetłumaczysz reżysera jako \'film director\', nie będzie wątpliwości, o co chodzi

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341
Grading comment
Thank you.