KudoZ home » Polish to English » Automotive / Cars & Trucks

przyczepa SAM

English translation: trailer


13:48 Mar 23, 2007
Polish to English translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / type of car
Polish term or phrase: przyczepa SAM
Jest to tłumaczenie przysięgłe: Zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia komunikacyjnego. Pod nr 3 jest Marka i nr rej. pojazdu: PRZYCZEPA SAM.
Fabino
English translation:trailer
Explanation:
przyczepa sam. = przyczepa samochodowa

powinno wystarczyć


--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-03-23 14:17:45 GMT)
--------------------------------------------------

Faktem jest, że jako 'SAM' oznacza się pojazdy własnej konstrukcji (codziennie można się czegoś nowego nauczyć!); zob. np. tu: http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,III,-,Pojazdy...

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4DIY trailer
SlawekW
4trailerMarek Daroszewski (MrMarDar)
3trailer (amateur built)
Piotr Jańczuk


Discussion entries: 5





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trailer


Explanation:
przyczepa sam. = przyczepa samochodowa

powinno wystarczyć


--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2007-03-23 14:17:45 GMT)
--------------------------------------------------

Faktem jest, że jako 'SAM' oznacza się pojazdy własnej konstrukcji (codziennie można się czegoś nowego nauczyć!); zob. np. tu: http://www.v10.pl/prawo/Kodeks,drogowy,-,Dzial,III,-,Pojazdy...



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Berski: a czy można zarejstrowac przyczepę inną niz samochodowa?
20 mins
  -> uznaję zasadność uwagi; zmyliła mnie typografia pytającego; zostawiam odpowiedź pro publico bono :-)

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
DIY trailer


Explanation:
http://tinyurl.com/24r3fh

albo trailer (DIY)

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2007-03-23 14:27:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/2nkjnd

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): jeśli rzeczywiście jest 'przyczepa SAM' (bez kropki i wielkimi literami) :-)
4 mins
  -> dzięki;)

agree  Michal Berski
18 mins
  -> dzięki:)

agree  bartek
24 mins
  -> dzięki

agree  Janina Nowrot
1 hr
  -> dzięki:)

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trailer (amateur built)


Explanation:
Co prawda ani ta fraza, ani "amateur built trailer" się w googlach nie pojawia, ale Department of Transport używa określenia "amateur built vehicle" więc daję pod rozwagę (korzystając z wybiegu SławkaW z nawiasem).

Amateur-built vehicle is one constructed or assembled for your own personal use, where:
- the construction or assembly or a substantial part of it must have been carried out by you or other persons acting on your behalf; and
- a substantial part of the construction or assembly was carried out by you or other persons not involved in a business in the course of which motor vehicles are normally constructed or assembled.

http://tnij.org/v14

Są też amateur built aircrafts & motorcycles.

Piotr Jańczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish