KudoZ home » Polish to English » Automotive / Cars & Trucks

pakiet producenta

English translation: manufacturer's options


23:21 Sep 22, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Polish term or phrase: pakiet producenta
rubryka w formularzu sprzedaży używanego samochodu, domyślam się, że chodzi o pakiet opcji - można zaznaczyć: kompletny,optyczny,spoiler,sportowy
,techniczny,zimowy,inny
kswic
English translation:manufacturer's options
Explanation:
Nie sądzę, aby odpowiedzi kolegów wywołały za dużo zamieszania, ale w tutejszych ogłoszeniach samochodowych często spotyka się też taki wariant
http://tinyurl.com/2odv2m
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Dziękuję, myślę że ostatecznie pójdzie jako "(manufacturer's) options package" - zależy czy trzeba będzie skracać.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3manufacturer's options
Tomasz Poplawski
3manufacturer's packageJolo


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manufacturer's package


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2007-09-22 23:38:54 GMT)
--------------------------------------------------

Audio Technica Universal Mount Phono Cartridge AT-92ECD - (eBay ...This item is 100% Brand New in Sealed Manufacturer's Package!Never Used! Not Refurbished!It Comes with Manufacturer's Original Warranty. ...
cgi.ebay.com/Audio-Technica-Universal-Mount-Phono-Cartridge-AT-92ECD_W0QQitemZ160158931490QQihZ006QQcateg... - 94k - Kopia - Podobne strony



    Reference: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=manufacturer%27s+package...
Jolo
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Ale w tym linku chyba chodzi o opakowanie fabryczne?:))
11 mins
  -> Rzeczywiście źle dopasowany link

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
manufacturer's options


Explanation:
Nie sądzę, aby odpowiedzi kolegów wywołały za dużo zamieszania, ale w tutejszych ogłoszeniach samochodowych często spotyka się też taki wariant
http://tinyurl.com/2odv2m

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję, myślę że ostatecznie pójdzie jako "(manufacturer's) options package" - zależy czy trzeba będzie skracać.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolo: TOYOTA AYGO Standard Equipment and Manufacturer's OptionsTOYOTA AYGO Standard Equipment and Manufacturer's Options. Tak, ten link dobrze to ilustruje, pakiety mogą być różne standardowe(klasyczne) i niestandardowe.
4 hrs

agree  petrolhead: Kontekst wskazuje, że chodzi o pakiety kompletowane zgodnie z zyczeniem klienta, a więc "options")
5 hrs

neutral  Polangmar: Jednak "options" to chyba nie pakiety: "Many original options are offered in the three option packages...". http://je.pl/an6x
7 hrs

agree  iseult: mysle, ze options jest tu jak najbardziej na miejscu, http://autos.msn.com/research/autopricer/tool.aspx?ModelID=1...
14 hrs