KudoZ home » Polish to English » Automotive / Cars & Trucks

układ nośny

English translation: chassis


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:układ nośny
English translation:chassis
Entered by: mucowska

21:59 Mar 14, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Automotive / Cars & Trucks / eksploatacja pojazdów
Polish term or phrase: układ nośny
jest to fragment opisu przedmiotu w technikum samochodowym
mucowska
chassis
Explanation:
wiem, w słowniku czytamy "podwozie", ale tak tego używają amerykańskie firmy samochodowe, popatrz choćby na witrynę Delphi
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3chassis
Tomasz Poplawski
4car supporting structure (system)
Witold Wiechowski


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
car supporting structure (system)


Explanation:
zakładam , ze chodzi o pojazdy samochodowe

Witold Wiechowski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
chassis


Explanation:
wiem, w słowniku czytamy "podwozie", ale tak tego używają amerykańskie firmy samochodowe, popatrz choćby na witrynę Delphi

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
dziękuję za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petkovw
10 hrs

agree  Polangmar: http://tinyurl.com/3y4kvk
15 hrs

neutral  A.G.: re: polangmar. To co pokazuje link nie odpowiada definicji podanej w Wikipedii (nie tylko); IMO wheeled chassis
20 hrs

agree  Witold Wiechowski: ale dodałbym, including suspension system and wheels, zakładając, iż tekst ma czytać Amerykanin, który rozumie termin "chassis" zgoła odmiennie. http://tinyurl.com/2pxunv "chassis" jest często stosowane nawet w odniesieniu do całego bolidu
1 day10 hrs