KudoZ home » Polish to English » Automotive / Cars & Trucks

nadmierne obciążenie przedniego podwozia samolotu

English translation: Overload of the aircraft front landing gear


21:07 Mar 9, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Polish term or phrase: nadmierne obciążenie przedniego podwozia samolotu
Eksploatacja bezdyszlowego ciągnika przy wyborze niewłaściwego rozmiaru koła może w pewnych okolicznościach doprowadzić do nadmiernego obciążenia przedniego podwozia samolotu przekraczającego zalecenia producenta kadłubu samolotu.
Aleksandra Mentel
English translation:Overload of the aircraft front landing gear
Explanation:
Tak sie to nazywa.
Selected response from:

Witold
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Overload of the aircraft front landing gearWitold
2nadmierne obciążenie przedniego podwozia samolotu
Jerzy Czopik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nadmierne obciążenie przedniego podwozia samolotu
nadmierne obciążenie przedniego podwozia samolotu


Explanation:
Skoro pytanie EN-PL, to odpowiedz po polsku jest chyba calkiem na miejscu?

Jerzy Czopik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Overload of the aircraft front landing gear


Explanation:
Tak sie to nazywa.

Witold
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi!