KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

zastawienie udzia³ów

English translation: pledge of shares


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zastawienie udziałów
English translation:pledge of shares
Entered by: bochkor

17:39 Mar 28, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: zastawienie udzia³ów
Jeżeli Spółka składać się będzie z większej liczby wspólników, do zbycia lub zastawienia udziałów wymagana będzie uchwała Zgromadzenia Wspólników, zaś Wspólnikowi przysługiwać będzie pierwszeństwo w nabyciu udziałów przeznaczonych do zbycia lub w objęciu podwyższonego kapitału.

Ja myślę "pawning", ale wcale nie jestem pewny.
bochkor
pledge of shares
Explanation:
...any transfer or pledge of shares...
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Bardzo dziękuję, jesteś super!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4P.S.Jacek Krankowski
4pledge of sharesJacek Krankowski


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pledge of shares


Explanation:
...any transfer or pledge of shares...

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Bardzo dziękuję, jesteś super!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
P.S.


Explanation:
Polak-Wegier, dwa bratanki...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-28 17:59:04 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

interpunkcja:
Polak, Wegier - dwa bratanki

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633