KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

inwestorstwo zastępcze

English translation: activity of (construction) project manager


09:45 May 14, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: inwestorstwo zastępcze
W 1999 r. Agencja XY rozpoczęła swoją działalność w zakresie inwestorstwa zastępczego
Agnieszka Ciechowicz
Poland
English translation:activity of (construction) project manager
Explanation:
albo:...substitute investor (http://www.sapproj.pl/angielski/referencje/mieszkalne.htm)

z tym, ze to ostatnie funkcjonuje w tym sensie chyba tylko na polskich stronach Google, natomiast to pierwsze musi wynikac jasno z kontekstu. Znam prestizowa firme, ktora podczas swoich budow w Warszawie przynajmniej w jednej z umow poslugiwala sie terminem "project manager"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-14 14:22:43 (GMT)
--------------------------------------------------

(acting as) investor\'s representative
(sugestia znajomego developera, ale znowu musi wynikac z kontekstu, ze nie jest to zwykly przedstawiciel)
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziękuję. AC
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1substitute investmenttunturi
4 +1activity of (construction) project managerJacek Krankowski
4substitution investmentPiotr Kurek
3substitution investorPiotr Kurek


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
substitution investor


Explanation:
Though not 100 percent sure


    Reference: http://www.rzgw.gliwice.pl/scope.html
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
substitution investment


Explanation:
Much better


    Reference: http://www.dfait-maeci.gc.ca/english/foreignp/dfait/policy_p...
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
activity of (construction) project manager


Explanation:
albo:...substitute investor (http://www.sapproj.pl/angielski/referencje/mieszkalne.htm)

z tym, ze to ostatnie funkcjonuje w tym sensie chyba tylko na polskich stronach Google, natomiast to pierwsze musi wynikac jasno z kontekstu. Znam prestizowa firme, ktora podczas swoich budow w Warszawie przynajmniej w jednej z umow poslugiwala sie terminem "project manager"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-14 14:22:43 (GMT)
--------------------------------------------------

(acting as) investor\'s representative
(sugestia znajomego developera, ale znowu musi wynikac z kontekstu, ze nie jest to zwykly przedstawiciel)

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Dziękuję. AC

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  makary: project management http://www.apa.com.pl/?kat=35 -opis usług
2 hrs
  -> Dzieki!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
substitute investment


Explanation:
Here is "substitute investment", but it's possible to translate as "substitute investor" (thanks to all previous translators!)

tunturi
United Kingdom
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 132

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miroslaw Owinski: lub: substitute investing, z pewnoscia nie "substitution"
1 hr