KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

praca nakładcza

English translation: home based work


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:praca nakładcza
English translation:home based work
Entered by: Paulina Koperska

15:36 May 27, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: praca nakładcza
osoby wykonujace pracę nakładczą - w strukturze zatrudnienia
Paulina Koperska
home based work
Explanation:
http://www.praca.gov.pl/publ/RP11-12/05.htm

"Interesujące jest rozróżnienie telepracy od innych, tradycyjnych form pracy domowej, takich jak praca nakładcza, w literaturze anglosaskiej zwana home based work"
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziekuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1home based work
bartek
3 +1outwork, outworkerPiotr Kurek


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
home based work


Explanation:
http://www.praca.gov.pl/publ/RP11-12/05.htm

"Interesujące jest rozróżnienie telepracy od innych, tradycyjnych form pracy domowej, takich jak praca nakładcza, w literaturze anglosaskiej zwana home based work"

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
dziekuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: jest nawet strona: http://www.the-work-at-home.com/
3 mins
  -> A męczyło mnie to też od pewnego czasu i wreszcie się przyłożyłam poszukałam :-)

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
outwork, outworker


Explanation:
Possibly
Longman

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: Indeed. Wygląda na to, że to są synonimy: http://www.slsa.sa.gov.au/int_pubs/women/work6.htm
3 mins
  -> dziękuję