KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

podatek od środkow transportu

English translation: motor vehicles tax


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:podatek od środków transportu
English translation:motor vehicles tax
Entered by: bartek

18:25 Jul 12, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: podatek od środkow transportu
-
xyhoo
motor vehicles tax
Explanation:
http://www.window.state.tx.us/taxinfo/audit/mv/8a.htm
http://www.lsb.state.ok.us/senate/Fiscal_Revu00.dir/fr00moto...
http://www.revenue.state.co.us/PDF/dr0252.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-12 19:04:28 (GMT)
--------------------------------------------------

W USA istnieje osobny, tzw. \'aircraft tax\'. O, tyle wiem :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Tax on means of transport
Joanna Carroll
4 +1motor vehicles tax
bartek
4tax on vehicles
Jakub Szacki
3 +1transportation taxPiotr Kurek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
transportation tax


Explanation:
propozycja

http://www.mdn.org/1997/STORIES/TRANSTAX.HTM
http://www.transcoalition.org/myths.html

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: to podatek od przewożenia bardziej a ma być od mania środków
5 mins
  -> oprócz linków, tako też i rzecze Międz. Sł. Podatkowy

agree  ModTranslator
2 hrs
  -> dziękuję

neutral  Magda Dziadosz: od miecia, pidzej, od miecia
3 hrs
  -> niekoniecznie

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tax on vehicles


Explanation:
p. link ponizej


    Reference: http://www.co.arlington.va.us/cor/ppt.htm
Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: a co ze statkami?
2 mins
  -> nie wiem. Nie wiem tez co ze statkami. "tax on transportaion means" jest zdaje sie polska specyfika (choc:lex.gtz.de/lexinfosys/LexInfoSys/ aser/06/61/0992/0992_eng.htm

28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
motor vehicles tax


Explanation:
http://www.window.state.tx.us/taxinfo/audit/mv/8a.htm
http://www.lsb.state.ok.us/senate/Fiscal_Revu00.dir/fr00moto...
http://www.revenue.state.co.us/PDF/dr0252.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2002-07-12 19:04:28 (GMT)
--------------------------------------------------

W USA istnieje osobny, tzw. \'aircraft tax\'. O, tyle wiem :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Piotr Kurek: a samoloty?
1 min
  -> Jest to podatek płacony w USA.

agree  Magda Dziadosz: albo po prostu vehicle tax
3 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Kasia Trzcińska-Draper: vehicle tax
13 hrs
  -> Dzięki :-)

disagree  Polangmar: Niestety, to błędne tłumaczenie: ten podatek płaci się tylko od pojazdów służących do transportu komercyjnego, nie od wszelkich pojazdów silnikowych. Tu więcej: http://www.podatki.biz/en/tax-on-means-of-transport_12.htm
4516 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Tax on means of transport


Explanation:
propozycja

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1227

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
4265 days