KudoZ home » Polish to English » Finance (general)

przedmiot przew?aszczenia

English translation: the object of transfer


22:54 Aug 25, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Polish term or phrase: przedmiot przew?aszczenia
Procedura bankowa
Tomasz Jurewicz
English translation:the object of transfer
Explanation:
propozycja z zastrzezeniem, ze pod pojeciem transfer rozumiemy "security transfer of ownership" (przewlaszczenie na zabezpieczenie), tzn. w praktyce sytuacje, w ktorej dluznik przenosi na wierzyciela wlasnosc oznaczonej rzeczy (np. samochodu), z zastrzezeniem, iz z chwila zaspokojenia dlugu nastapi powrotne przeniesienie wlasnosci
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Odległa to już historia, ale umknęło mi przyznanie oceny. Z tego co pamiętam, wybrałem ostatecznie chyba ten trop. Dzieki za wszystkie odpowiedzi
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5transfer subject , subject to transfer
Teresa Goscinska
4the object of transferJacek Krankowski
3transferred funds, transferred monies
Libero_Lang_Lab


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
transfer subject , subject to transfer


Explanation:
Inland Revenue:CA41400 - Agricultural Buildings Allowance: Anti- ...
... CA41400 - Agricultural Buildings Allowance: Anti-avoidance: transfer
subject to subordinate interest. Sections 389 & 390 CAA2001. ...
www.inlandrevenue.gov.uk/manuals/capitalmanual/ CA40000/ca41400.htm - 9k - Cached - Similar pages

Guidelines for the Use and Transfer of OCLC-Derived Records
... When a nonmember organization makes bibliographic information available to OCLC
which is subject to usage or transfer restrictions imposed by such nonmember ...
www.oclc.org/oclc/uc/3478.htm - 17k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-26 10:59:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Tu cos sie stalo . Co innego sie przylaczylo. Nie moge otworzyc odpowiednich websites. Sorry

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
transferred funds, transferred monies


Explanation:
could this perhaps be what we are looking for here?

Libero_Lang_Lab
United Kingdom
Native speaker of: English

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the object of transfer


Explanation:
propozycja z zastrzezeniem, ze pod pojeciem transfer rozumiemy "security transfer of ownership" (przewlaszczenie na zabezpieczenie), tzn. w praktyce sytuacje, w ktorej dluznik przenosi na wierzyciela wlasnosc oznaczonej rzeczy (np. samochodu), z zastrzezeniem, iz z chwila zaspokojenia dlugu nastapi powrotne przeniesienie wlasnosci

Jacek Krankowski
PRO pts in category: 7
Grading comment
Odległa to już historia, ale umknęło mi przyznanie oceny. Z tego co pamiętam, wybrałem ostatecznie chyba ten trop. Dzieki za wszystkie odpowiedzi