KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

Główny Urząd Ceł

English translation: Central Customs Office


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Główny Urząd Ceł
English translation:Central Customs Office
Entered by: nikita11

21:26 Nov 8, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: Główny Urząd Ceł
Czy istnieje jakaś utarta angielska nazwa? przeszukałam oficjalną stronę GUC ale nic nie znalazłam.
nikita11
Central Customs Office
Explanation:
tak przynajmniej pisze o sobie GUC i inni o GUC-u

Central Customs Office
ul. Swietokrzyska 12, 00-916 Warszawa
tel.: 00 48 (0) 22 6945555
http://www.guc.gov.pl

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2003-11-08 21:58:26 GMT)
--------------------------------------------------

LECH NIKOLSKI
Minister, Member of Council of Ministers
1994 - employed at the Central Customs Office;

http://www.kprm.gov.pl/english/92_5569.htm
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dzięki wielkie :) ja chyba oślepłam, że tego nie znalazłam :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Central Customs Office
lim0nka
3Main Customs Office
Anna Bittner


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Main Customs Office


Explanation:
propozycja

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 448

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tunturi
31 mins

disagree  Andrzej Lejman: Nie ma Głównego Urzędu Ceł
15 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Główny Urząd Ceł
Central Customs Office


Explanation:
tak przynajmniej pisze o sobie GUC i inni o GUC-u

Central Customs Office
ul. Swietokrzyska 12, 00-916 Warszawa
tel.: 00 48 (0) 22 6945555
http://www.guc.gov.pl

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2003-11-08 21:58:26 GMT)
--------------------------------------------------

LECH NIKOLSKI
Minister, Member of Council of Ministers
1994 - employed at the Central Customs Office;

http://www.kprm.gov.pl/english/92_5569.htm



    Reference: http://www.buypoland.or.kr/han/link2.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341
Grading comment
dzięki wielkie :) ja chyba oślepłam, że tego nie znalazłam :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Janina Nowrot
17 mins
  -> dziękuję

agree  krzyna
27 mins
  -> dziękuję

disagree  Andrzej Lejman: Już nie ma Głównego Urzędu Ceł - nie jesteś na bieżąco
15 hrs
  -> co z tego, że nie ma? pytanie padło o GUC, przecież niekoniecznie musi tłumaczyć tekst o urzędzie "po reformach", ja też - mówiąc o firmie, w jakiej pracowałam - podaję jej dawną nazwę, informując dodatkowo, jak nazywa się ona obecnie, co w tym złego?