KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

ksiegowosc zarobkowa

English translation: payroll accounting


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:ksiegowosc zarobkowa
English translation:payroll accounting
Entered by: nrabate

12:49 Jan 23, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: ksiegowosc zarobkowa
nazwa przedmiotu
Django
Poland
payroll accounting
Explanation:
another option
Selected response from:

nrabate
United States
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2payroll accounting
nrabate
3 +1accounting services
GingerR


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
accounting services


Explanation:
moze po prostu tak?

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-23 16:59:27 (GMT)
--------------------------------------------------

hmmmm, wlasnie pogrzebalam w internecie.... okazuje sie, ze racje ma nrabate
poniewaz sie nie zmiesci w \"agree\" to wrzucam tu:

Program studiow podyplomowych [...]

Rachunkowo¶ć finansowa:
1. ewidencja ¶rodków pieniężnych, papierów warto¶ciowych oraz zasady ich wyceny

2. rozrachunki, ich klasyfikacja, wycena i ewidencja

3. rodzaje kapitałów i Ľródła ich pozyskiwania

4. księgowo¶ć zarobkowa
4.a zasady ewidencji pracy i płacy
4.b obowi±zki wynikaj±ce z ustaw podatkowych
4.c ewidencja rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
4.d ewidencja rozrachunków z pracownikami

5. księgowo¶ć materiałowa i towarowa [...]

GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 273

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: ogólnie tak, jakkolwiek nieco dziwne, jako nazwa przedmiotu
4 mins
  -> zgadzam sie

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
payroll accounting


Explanation:
another option

nrabate
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1435

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: and the only correct one! :-)
2 hrs

agree  bartek
6 days