ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

protokół zdawczo-odbiorczy

English translation: hand-over report

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:protokół zdawczo-odbiorczy (w umowie dzierżawy)
English translation:hand-over report
Entered by: Magda Dziadosz

00:44 Jul 16, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: protokół zdawczo-odbiorczy
w umowie o Dzierzawe
Lota
United States
hand-over report
Explanation:
IMO

w tym konkretnym przypadku.

Por. definicję w linku.
Selected response from:

inmb
Grading comment
Many thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4acceptance report
Adam Lankamer
4 +3hand-over report
inmb
4 +1acceptance protocolPolangmar
4final acceptance protocol/report
Józef Kwasniak


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
protokol zdawczo-odbiorczy
acceptance protocol


Explanation:
PWN Oxford

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 425

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter
1 hr
  -> Dziękuję.

disagree  skisteeps: Z przykrością muszę zmienić opinię. Powinno być handover /transfer report.
1 hr

agree  Martin Hood
4 hrs
  -> Dziękuję.

agree  Agnieszka Moczynska
8 hrs
  -> Dziękuję.

disagree  Stanislaw Semczuk: protocol to po angielsku procedura, a po polsku potwierdzenie; TCPIP to jest protocol, a potwierdzenie przekazania to jest report; protocol moze definiowac sposob przekazania
8 hrs

neutral  inmb: zdecydowanie NIE "protocol"
9 hrs

neutral  bartek: protocol odpada
11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
protokol zdawczo-odbiorczy
acceptance report


Explanation:
kilkadziesiąt razy więcej trafień niż dla "protocol"
http://tinyurl.com/2arqst

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: na pewno report - nie ma dyskusji
3 hrs

agree  Stanislaw Semczuk: patrz wyzej; moze byc tez transfer report
6 hrs

agree  Joanna Rączka
6 hrs

agree  Polangmar
729 days

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
protokol zdawczo-odbiorczy
final acceptance protocol/report


Explanation:
W praktyce jest to często protokół końcowy

Józef Kwasniak
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  inmb: zdecydowanie NIE "protocol"
2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
protokol zdawczo-odbiorczy
hand-over report


Explanation:
IMO

w tym konkretnym przypadku.

Por. definicję w linku.


    Reference: http://www.landscope.com/livinginhk/livingconditions.php?sub...
inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 156
Grading comment
Many thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: a fakt, jeśli to dzierżawa :)
1 hr
  -> dzięki!

agree  skisteeps
5 hrs
  -> dzięki!

agree  Polangmar: Lub "transfer report".
5 hrs
  -> dzięki!