KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

przebiegać zróżnicowanie

English translation: there were highs and lows


13:55 Nov 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: przebiegać zróżnicowanie
Fragment listu do firmy (business letter): "Nasza dotychczasowa współpraca przebiegała zróżnicowanie, ale sądzimy, że to się zmieni". List nie wyjaśnia, pod jakim względem ta współpraca była zróżnicowana, ale mogę się domyślać, że po prostu układała się raz lepiej, raz gorzej. Nie jestem pewna, jak to oddać po ang., żeby było uprzejmie i nie wyglądało na jakieś oskarżanie adresata :) Będę wdzieczna za sugestie.
Magdalena K.
Poland
English translation:there were highs and lows
Explanation:
może coś w tym kierunku

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-05 14:00:58 GMT)
--------------------------------------------------

there have been... lepiej
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1there were highs and lows
Adam Lankamer
3has not always been smooth
Dariusz Saczuk
3to be unstable / proceed unstably
Jerzy Matwiejczuk


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przebiegała zróżnicowanie
there were highs and lows


Explanation:
może coś w tym kierunku

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2007-11-05 14:00:58 GMT)
--------------------------------------------------

there have been... lepiej

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
1 min

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
to be unstable / proceed unstably


Explanation:
Propozycja

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 94

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
has not always been smooth


Explanation:
Tak też jest "politically correct".

Dariusz Saczuk
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 238