KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

suma gwarancyjna

English translation: Sum guaranteed


21:04 Jan 10, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / warranty
Polish term or phrase: suma gwarancyjna
Zleceniobiorca zobowiązany jest wykupić ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania usług, o których mowa w art.1. Sumę gwarancyjną takiej polisy w stosunku do jednego zdarzenia określa Załącznik nr 5 do niniejszej Umowy.

Guaranreed sum? Warranty amount? Not sure
Andrew Stanleyson
English translation:Sum guaranteed
Explanation:
Suma gwarancyjna/ubezpieczeniowa.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-01-10 22:01:52 GMT)
--------------------------------------------------

W praktyce ubezpieczeniowej najczęściej spotykam się z wyrażeniem "sum guaranteed".

http://www.zurich.co.uk/NR/rdonlyres/41A198AD-F64F-46BD-A921...
page 75
Selected response from:

Iwona Palka
Poland
Grading comment
tak napisałem, dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Sum guaranteed
Iwona Palka
4 +2guaranteed amount, guarantee amountPolangmar
3 +1insured sum
cquest
4guarantee(d) sumamount
Dawid Mazela, MA, MCIL


Discussion entries: 22





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
guaranteed amount, guarantee amount


Explanation:
http://tinyurl.com/24vgnn

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 429

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  metafrasi.pl
1057 days
  -> Dziękuję.:)

agree  bowa79: Tylko ta odpowiedź jest właściwa http://www.qfinance.com/dictionary/sum-insured
1883 days

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
guarantee(d) sumamount


Explanation:
mnóstwo jest tego w tym kontekście na google :)

Dawid Mazela, MA, MCIL
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Sum guaranteed


Explanation:
Suma gwarancyjna/ubezpieczeniowa.

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2008-01-10 22:01:52 GMT)
--------------------------------------------------

W praktyce ubezpieczeniowej najczęściej spotykam się z wyrażeniem "sum guaranteed".

http://www.zurich.co.uk/NR/rdonlyres/41A198AD-F64F-46BD-A921...
page 75

Example sentence(s):
  • The indemnity limits to the sum guaranteed.

    Reference: http://www.postoffices.co.uk
Iwona Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
tak napisałem, dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  smok
7 mins

agree  Joanna Pryga
8 mins

neutral  Polangmar: Z wyrazami "guarantee", "guaranteed", "warranty", "amount" i "sum" można utworzyć kilkaset kombinacji/permutacji, które występują w Google, ale por.: http://je.pl/h3eo , http://je.pl/2yk8 .:) || Podałaś wyżej dwa linki - ja mógłbym wkleić ich 163000.:)
33 mins
  -> In day to day routine work with wordings the term sum guaranteed mostly appears

431 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
insured sum


Explanation:
for a change ;)

--------------------------------------------------
Note added at 1538 dni (2012-03-28 19:58:51 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

a. guaranteed insured sum

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  c21h23: dokladnie widzialam: sum insured" na polisie
128 days
  -> thnx