KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

składnik majątku rzeczowego

English translation: tangible asset


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:składnik majątku rzeczowego
English translation:tangible asset
Entered by: Sylwia Dziuba

19:23 Aug 27, 2008
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: składnik majątku rzeczowego
. Spółka powstała we wrześniu 2004 roku w wyniku przekształcenia (wydzielenia) dotychczasowej XXXX S.A. oraz przejęcia w 2007 roku spolki XXXXXX.
Transakcje dotyczyły przeniesienia na rzecz spółki (sprzedaży) wytypowanych składników majątku rzeczowego będących własnością spolki XXXX. Przeniesienie odbyło się na podstawie uzgodnień potwierdzonych fakturami z dnia 18 października i 28 listopada XXXX roku, opiewającymi na 100 pozycji (środki trwałe i elementy wyposażenia) o łącznej wartości
Sylwia Dziuba
tangible asset
Explanation:
wystarczy
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dziekuje :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2tangible asset
Adam Lankamer
5tangible assets / item of tangible assetsMonika Czyz
3 +2component of tangible assets
Agnieszka Maniakowska


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
component of tangible assets


Explanation:
imo

Agnieszka Maniakowska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: http://tinyurl.com/5e334h , http://tinyurl.com/68nu47 , http://tinyurl.com/6fmmqj
14 mins
  -> dziękuję

agree  Kamil Tylutki
29 mins
  -> dziękuję

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
tangible asset


Explanation:
wystarczy

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 857
Grading comment
dziekuje :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  FishX
43 mins

agree  Marek Daroszewski (MrMarDar)
2 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tangible assets / item of tangible assets


Explanation:
Ze "Słownika terminologii gospodarczej" C.H. Beck


    Reference: http://www.jagoda.home.pl/Slowniki/Ekonomiczny.xhtml#RESULT
Monika Czyz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish