KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

pracownik naukowo-techniczny i naukowo-badawczy

English translation: scientific technical worker and scientific research worker.


14:25 Mar 4, 2004
Polish to English translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: pracownik naukowo-techniczny i naukowo-badawczy
pracownik Politechniki
Awita
English translation:scientific technical worker and scientific research worker.
Explanation:
ale to jakieś ....

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-04 14:47:07 GMT)
--------------------------------------------------

scientific research worker - Kościuszko potwierdza


--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-03-04 15:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

a co taki pracownik n-t robi?
MAM
Scientific and Technical worker- cokolwiek by to mialo znaczyc
Pokazuje się w ilości 34 sztuk w google\'u - dużo w Chinach


Selected response from:

bartek
Grading comment
Dzięki za propozycje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2technical staff and scientific staff
Magda Dziadosz
4 +2scientific technical worker and scientific research worker.
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
scientific technical worker and scientific research worker.


Explanation:
ale to jakieś ....

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2004-03-04 14:47:07 GMT)
--------------------------------------------------

scientific research worker - Kościuszko potwierdza


--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-03-04 15:04:39 GMT)
--------------------------------------------------

a co taki pracownik n-t robi?
MAM
Scientific and Technical worker- cokolwiek by to mialo znaczyc
Pokazuje się w ilości 34 sztuk w google\'u - dużo w Chinach




bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 409
Grading comment
Dzięki za propozycje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PanPeter: to pierwsze nie jest nijak tutaj rozumiane; prosze tego nie brac personalnie p.Tereso, ale pewnie w Polsce tez nie jest
16 mins
  -> ano nie jest. Usiłuję zrobić coś z tym per analogiam, ale ... Zaproponuję zaraz coś prostszego. Może będzie bardziej wyraziste

neutral  Hanna Stochnialek: scientific technical worker w guglu pojawia sie trzy razy, raz na stronie polskiej, raz z Zairu i raz z RPA...
19 mins
  -> właśnie myślę co z tym zwierzem zrobić :-)

agree  Arkadiusz Witek
1978 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
technical staff and scientific staff


Explanation:
ewentualnie researcher.

Tutaj google idzie w setki tysięcy...
Magda


    Reference: http://www.whoi.edu/WHOI/SciTechDir/
    Reference: http://www.noao.edu/noao/scistaff/
Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natalie: 'agree' from scientific staff/researcher :-)
16 mins
  -> wow! Such an agree should count double :))

agree  Agnieszka Hayward: dużo skromniejsze agri...
3 hrs