KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

osiedlowy sklep spożywczy

English translation: neighbourhood grocery store


08:23 Mar 29, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: osiedlowy sklep spożywczy
kolejne pytanie z serii
Miloslawa Kilarska
English translation:neighbourhood grocery store
Explanation:
na przykład
Selected response from:

PAS
Grading comment
Jednak zdecydowałam się na tą wersję. Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4local grocer's (shop)
bartek
4 +3neighbourhood grocery store
PAS


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
neighbourhood grocery store


Explanation:
na przykład

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Jednak zdecydowałam się na tą wersję. Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Kwiatowska
2 hrs

agree  suslik
6 hrs

agree  nrabate
7 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
local grocer's (shop)


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2004-03-29 08:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Magda ma rację, jeśli chodzo i kontekst.
convenience store - sklep ogólnospożywczy (zazwyczaj całodobowy)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 409

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*
3 mins

agree  magdat: w uk corner shop ale to w zalezności od kontekstu ( nie tylko spożywczy) a raczej convenience store
7 mins

agree  MonikaSojka
2 hrs

agree  Dorota Crates: local brzmi lepiej niz neighbourhood
1 day6 hrs