KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

notarialna odsprzedaż

English translation: notarial resell


15:52 Mar 29, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: notarialna odsprzedaż
Udziałowiec, który nie zdołał (lub nie chciał) odkupić udziałów sprzedanych wcześniej, jest zobowiązany przeprowadzić notarialną odsprzedaż tychże na jego koszt w celu prawnego usankcjonowania zaistniałych zmian (dotyczy tylko kosztów notarialnych naliczanych bezpośrednio przy umowie sprzedaży – nie dotyczy podatku od dochodów osobistych itp.)
jo_loop
United Kingdom
English translation:notarial resell
Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 21 mins (2004-03-29 19:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

resale, oczywiście - sorry.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzi?ki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4notarial resell
Andrzej Lejman
3notarial sell-offJan S


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notarialna odsprzedaż
notarial resell


Explanation:
HTH

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 21 mins (2004-03-29 19:14:00 GMT)
--------------------------------------------------

resale, oczywiście - sorry.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 46
Grading comment
dzi?ki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adam Zakrzewski: chyba resale?
2 hrs
  -> No jasne - a niedawno właśnie mówiłem, że już mam dosyć na dzisiaj.

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
notarialna odsprzedaż
notarial sell-off


Explanation:
to sell remaining/unprofitable ietms esp at a low price.

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7