KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

deklarować wolę transakcyjną

English translation: declare/state transactional intent


15:55 Mar 29, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: deklarować wolę transakcyjną
D deklaruje następującą wolę transakcyjną: - Jeśli firma D mieści się w limicie przyznanym przez dostawcę tworzyw to firma D jest gotowa kupować tworzywo z celem do natychmiastowej odsprzedaży dla potrzeb firmy A
jo_loop
United Kingdom
English translation:declare/state transactional intent
Explanation:
intent opowiada lepiej znaczenie wola=zamiar
Selected response from:

Jan S
Sweden
Grading comment
dzi?ki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3declare/state transactional intentJan S
3to declare a transaction will
Maciej Andrzejczak


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deklarować wolę transakcyjną
to declare a transaction will


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deklarować wolę transakcyjną
declare/state transactional intent


Explanation:
intent opowiada lepiej znaczenie wola=zamiar

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7
Grading comment
dzi?ki