KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

znaczący inwestor

English translation: significant investor


18:58 Apr 2, 2004
Polish to English translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: znaczący inwestor
znaczący inwestor - spółka handlowa, posiadająca w innej jednostce - nie będącej jednostką zależną - nie mniej niż 20% głosów w organie stanowiącym tej jednostki i wywierającą znaczący wpływ lub sprawującą współkontrolę nad tą jednostką, przy czym liczbę głosów ustala się z zachowaniem zasady określonej w pkt 37 lit. a); udział w ogólnej liczbie głosów może być mniejszy niż 20%, jeżeli inne okoliczności wskazują na wywieranie znaczącego wpływu lub sprawowanie współkontroli.
eMTe
Poland
English translation:significant investor
Explanation:
.propozycja
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4significant investor
Maciej Andrzejczak
5top investor/shareholder
Teresa Goscinska
5important investorHanna Stochnialek
5Significant investor
Marek Urban
3 +1major investor
Adam Zakrzewski
4 -1reliable/trustworthy investorAndreyAI
3major investor/stake-holderJan S


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
znaczący inwestor
significant investor


Explanation:
.propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Stochnialek
2 mins
  -> dzięki!

agree  bartek: dowodów zatrzesienie - naet przy w/w definicji
2 mins
  -> dzięki!

agree  mdarron
28 mins

agree  warsaw_guy
3 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
important investor


Explanation:
tak po prostu...
tez mogloby byc

Hanna Stochnialek
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
znaczący inwestor
reliable/trustworthy investor


Explanation:
.

AndreyAI
Ukraine
Native speaker of: Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maciej Andrzejczak: other meaning
0 min

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
znaczący inwestor
major investor


Explanation:
inna propozycja

Adam Zakrzewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nrabate
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
znaczący inwestor
major investor/stake-holder


Explanation:
tak to sie nazywa

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Significant investor


Explanation:
Noteworthy

Marek Urban
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciej Andrzejczak: a czym to się różni od mojej propozycji???
23 mins

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
top investor/shareholder


Explanation:
to jest co slysze na codzien

Tzn ze jest to inwestor majacy znaczacy udzial finansowy, moze byc w czolowej liczbie 10-20.

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3