KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

pozycja reklamowa

English translation: advertising position / standing / health


16:06 Mar 25, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / CV
Polish term or phrase: pozycja reklamowa
Z zakresu obowiązków doradcy d/s reklamy:
analiza *pozycji reklamowej* podległych klientów
allp
Poland
English translation:advertising position / standing / health
Explanation:
strasznie wieloznaczne określenie - stąd poszedłbym w dosłowność albo szukał czegoś po linii j.w.

HTH

Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
ok, dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4rank of client
Marian Krzymiński
3advertising position / standing / healthMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rank of client


Explanation:
IMHO rozumiem, że chodzi o to jak prestiżowym klientem jest ten ktoś dla tej firmy.

Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
advertising position / standing / health


Explanation:
strasznie wieloznaczne określenie - stąd poszedłbym w dosłowność albo szukał czegoś po linii j.w.

HTH



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100
Grading comment
ok, dzięki :)