KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

przeprowadzanie prezentacji ofertowych

English translation: delivering client presentations


16:51 Mar 25, 2007
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / CV
Polish term or phrase: przeprowadzanie prezentacji ofertowych
przeprowadzanie prezentacji ofertowych - kolejny obowiązek doradcy d/s reklamy.

"Holding offer presentations" nie chce się guglać, a nie mam pomysłu, jak to napisać inaczej.
allp
Poland
English translation:delivering client presentations
Explanation:
Albo: delivering sales presentations.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
Dziękuję za wszystkie propozycje! Skorzystałam z tej.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4proceed with bid presentation
Marian Krzymiński
4presenting / delivering sales pitchesMarek Daroszewski (MrMarDar)
3delivering client presentations
Hanna Burdon
2delivering presentations of advertising services
FishX


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
delivering presentations of advertising services


Explanation:
Może coć takiego?

FishX
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
presenting / delivering sales pitches


Explanation:
może trochę zbyt dynamicznie i za mało dosłownie - ale tego to się sprowadza



--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2007-03-25 17:11:15 GMT)
--------------------------------------------------

ale DO tego to się sprowadza

innym częstym terminem jest 'sales quotation / quote' więc możesz po tej linii też poszukać

HTH


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
delivering client presentations


Explanation:
Albo: delivering sales presentations.

Hanna Burdon
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję za wszystkie propozycje! Skorzystałam z tej.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
proceed with bid presentation


Explanation:
Patrz link poniżej


    Reference: http://www.dop.wa.gov/NR/rdonlyres/3467B897-0930-4CAF-B698-5...
Marian Krzymiński
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34