KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

centrala zakupów

English translation: procurement hub


11:17 Jan 11, 2008
Polish to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: centrala zakupów
Kupiec działu mrożonek rybnych i owoców morza w Centrali Zakupów
Kasiunia
English translation:procurement hub
Explanation:
hub w bizensie to własnie centranla komórka zajmujaca się wybranym zagadnieniem
google daje 15 tys. trafień

czasem mówią 'purchasing hub'
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Purchasing Head Office
Wojciech Kutta
4procurement hubMarek Daroszewski (MrMarDar)
4Central Purchasing OfficeAmela
4purchasing organization
Adam Lankamer
3group purchasing organisationlokativa
3Central Purchase Unit
Andrzej Mierzejewski
3shopping centreSylwia Dziuba
3distribution center
Edyta Sawin


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shopping centre


Explanation:
w ameryce zamiast 'centre' jest pisane 'center' :)

Sylwia Dziuba
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Central Purchase Unit


Explanation:
IMO w tym kierunku

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 50

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
purchasing organization


Explanation:
chodzi o podmiot, który realizuje grupowe zakupy, nie miejsce, gdzie się kupuje

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Central Purchasing Office


Explanation:
własne doświadczenie

Amela
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
distribution center


Explanation:
a nie chodzi tutaj przypadkiem o to?
http://en.wikipedia.org/wiki/Distribution_center

Edyta Sawin
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
procurement hub


Explanation:
hub w bizensie to własnie centranla komórka zajmujaca się wybranym zagadnieniem
google daje 15 tys. trafień

czasem mówią 'purchasing hub'


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Purchasing Head Office


Explanation:
.

Wojciech Kutta
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

941 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
group purchasing organisation


Explanation:
Jeszcze jest tzw. group purchasing organisation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_purchasing_organization
Patent ponoć chiński, ostatnio się popularyzuje też w Polsce... może to jest to?

Sam proces też bywa nazywany group buying.

lokativa
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench