KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

wychowanek i wychowawca

English translation: pupil and councellor (or housemaster)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wychowanek i wychowawca
English translation:pupil and councellor (or housemaster)
Entered by: legato

21:16 Mar 6, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / opis przedmiotów - Pedagogika
Polish term or phrase: wychowanek i wychowawca
w instytucji opiekuńczo-wychowawczej.

Czy tam też pracują teachers? A co z wychowankiem?
mucowska
pupil and councellor (or housemaster)
Explanation:
.
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
Dziękuje bardzo, Zdecydowałam się na tą opcję, ale ze względu na różne konteksty nie dołączam do glosariusza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pupil and councellor (or housemaster)legato
4foster child and social workerBubz
3foster child and carer
Jerzy Matwiejczuk
3foster care child and foster care mentor
Edyta Sawin


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pupil and councellor (or housemaster)


Explanation:
.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuje bardzo, Zdecydowałam się na tą opcję, ale ze względu na różne konteksty nie dołączam do glosariusza.

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
foster child and carer


Explanation:
Może tak?

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
foster care child and foster care mentor


Explanation:
adviser, guide, counselor
http://www.futureofchildren.org/information2826/information_...

Edyta Sawin
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foster child and social worker


Explanation:
W zakladach z dziecmi pacuja social workers, foster care mentors sa mentorami dla foster parents. Z kolei foster parents sa opiekunami dzieci we wlasnym domu na czas nieokreslony (prosze nie mylic z adoptive parents, to juz opieka na stale)

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18