KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

krajowy system szkolnictwa wyższego

English translation: national higher education system


13:47 Feb 16, 2009
Polish to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: krajowy system szkolnictwa wyższego
W zasadzie moje pytanie nie odnosi się do samego wyrażenia podanego w tytule, ale do całego punktu znajdującego się w suplemencie do dyplomu. Znalazłam informację, że przyjęto jednolite tłumaczenie tego punktu na język angielski i zastanawiam się czy jest ono gdzieś podane, jako że, skoro ma być jednolite, to każdy powinien się na nim wzorować chyba. Znalazłam słowniczek terminów, ale pytanie moje brzmi, czy tłumaczenie całego punktu jest gdzieś opublikowane? Dziękuję za informację :)
safil
English translation:national higher education system
Explanation:
Wydaje mi się, że może o to chodzić.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-16 13:56:14 GMT)
--------------------------------------------------

Przykłady: http://tinyurl.com/da89hj
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8national higher education system
Maciek Drobka
4 +1national system of higher education
Miriam300
3National Higher Education SystemxxxK S
Summary of reference entries provided
cALY TEKST INFORMACJI TUTAJ
beletbien

  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
national higher education system


Explanation:
Wydaje mi się, że może o to chodzić.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-16 13:56:14 GMT)
--------------------------------------------------

Przykłady: http://tinyurl.com/da89hj

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Dziękuję, ale chodziło mi o cały punkt a nie jego tytuł, czyli opis całego systemu polskiego :) przeczytałam, że w każdym suplemencie jest taki sam i na dodatek jest wymagane jego jednolite tłumaczenie, które już zostało sporządzone, tylko nie wiem, gdzie można w takim razie je uzyskać...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Matwiejczuk
1 min
  -> dziękuję

agree  EnglishDirect: ale tempo: http://tinyurl.com/coh2h4
1 min
  -> dziękuję :o)

agree  xxxK S: prawie jednocześnie;-)
2 mins
  -> dziękuję :o)

agree  Aleksandra Adler
3 mins
  -> dziękuję

agree  legato
1 hr
  -> dziękuję

agree  John Presland
1 hr
  -> dziękuję

agree  Dariusz Saczuk
4 hrs
  -> dziękuję

agree  CalBoy
15 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
National Higher Education System


Explanation:
u mnie jest tak na dyplomie

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-02-16 13:57:25 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.co.uk/search?hl=en&rlz=1T4HPEB_en-GBGB245G...

xxxK S
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
national system of higher education


Explanation:
national system of higher education

Miriam300
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 17

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxKhrystene
19 hrs
  -> dzieki:-




Reference comments


1427 days
Reference: cALY TEKST INFORMACJI TUTAJ

Reference information:
http://ekspercibolonscy.org.pl/sites/ekspercibolonscy.org.pl...


    Reference: http://ekspercibolonscy.org.pl/sites/ekspercibolonscy.org.pl...
beletbien
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish