KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

urządzenia transportowe

English translation: transport equipment


15:03 Feb 16, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: urządzenia transportowe
przedmiot na świadectwo technikum
inne przedmioty:
technologia maszyn
maszyny i urządzenia metalurgiczne
pracownia techniczna
makawa
English translation:transport equipment
Explanation:
Gdyby chodziło również o pojazdy, to "vehicles & transport equipment"

--------------------------------------------------
Note added at   15 min (2009-02-16 15:18:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/dx9der
Selected response from:

Jerzy Matwiejczuk
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2transport equipment
Jerzy Matwiejczuk
4Hauling equipmentA.G.
4conveying and transporting equipment*, transport and conveyor equipment*Polangmar


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
transport equipment


Explanation:
Gdyby chodziło również o pojazdy, to "vehicles & transport equipment"

--------------------------------------------------
Note added at   15 min (2009-02-16 15:18:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/dx9der

Jerzy Matwiejczuk
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
12 mins
  -> Dziękuję!

agree  John Presland
21 mins
  -> Thank you!

neutral  A.G.: też do transportu ludzi, a to nie to
3 hrs

disagree  Polangmar: 1. Zbyt ogólnie. 2. Chodzi o pojazdy, ale zawierają się one w terminie "transport". || Złą frazę wpisałeś - trzeba taką: http://je.pl/eyvk .
11 hrs
  -> To dlaczego:http://tinyurl.com/dx9der

agree  ~Ania~
17 hrs
  -> Dziękuję!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
conveying and transporting equipment*, transport and conveyor equipment*


Explanation:
*lub na odwrót

http://tinyurl.com/codms9
http://tinyurl.com/d7qs8q

http://tinyurl.com/buyhnq
http://tinyurl.com/dl9r6x

Urządzenie transportowe to urządzenie dźwigowo-transportowe do wewnętrznego transportu materiałów i obiektów, w obrębie placu składowego, magazynu, hali fabrycznej, fabryki placu budowy lub innego obiektu.
Urządzenia transportowe dzielą się na:
* Urządzenia transportowe o ruchu przerywanym - Najczęściej są to wózki transportowe o różnym przeznaczeniu. Najczęściej napędzane silnikiem elektrycznym zasilanym akumulatorem lub rzadziej spalinowym. Wózki transportowe mogą mieć różną konstrukcję zależną od przeznaczenia wózka.
* Urządzenia transportowe o ruchu ciągłym (przenośniki) - Zapewniają ciągły transport materiałów. Są to zwykle przenośniki taśmowe - rzadziej stosowanymi są przenośniki kubełkowe, zgarniające, wstrząsowe oraz wiele innych typów.
http://tinyurl.com/c9utn5

Dodatkowo:
conveyor and transport
http://tinyurl.com/bpf5pr
transport and conveyor
http://tinyurl.com/dyq2ld

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  CalBoy
2 hrs
  -> Dziękuję.:)

disagree  Jerzy Matwiejczuk: Trains and boats and planes...//Taka piosenka:)))
5 hrs
  -> ???

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hauling equipment


Explanation:
przedmiot nie dotyczy transportu ludzi (materiały, surowce)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2009-02-16 20:21:57 GMT)
--------------------------------------------------

Batch hauling equipment for the transportation of measured materials from. the batching plant to the mixer shall be equipped with tight covers and ...
ftp://ftp.dot.state.tx.us/pub/txdot-info/cmd/cserve/specs/19...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day6 hrs (2009-02-17 21:56:56 GMT)
--------------------------------------------------

The aggregate-hauling conveyor at JTL Group Inc. rises about 50 feet and stretches for hundreds more. ... When Siroky says JTL built the conveyor he means ...
www.searchsupplychainlogistics.net/EUISearch.do?q=conveyors... - 52k -

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 64

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Matwiejczuk: Bezpodstawne ograniczenie zakresu pojęcia
27 mins
  -> Dlaczego bezpodstawne? Mam to w indeksie

neutral  Polangmar: "Hauling equipment" to raczej urządzenia/pojazdy do przewozu towarów, zwłaszcza większych gabarytowo: http://je.pl/6muf .
1 day2 hrs
  -> heavy hauling - tak.