KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

opiekun oddziału

English translation: tutor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:opiekun oddziału
English translation:tutor
Entered by: magdat

00:52 Feb 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: opiekun oddziału
na dyplomie pieleganirki z medycznego studium -zlozyl podpis obok dyrektora oddzialu- rozumiem, ze jest wiele okreslen na "opiekuna", ale jakie jest najadekwatniejsze w tym przypadku
magdat
tutor
Explanation:
Chyba jednak "tutor"
M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
tak twierdzi native proofreader, a mnie to tez przekonuje, dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tutor
maciejm
5sponsorlegato
4ward sister
Agnieszka Jabłońska
4ward matron
Jacek Monkiewicz
4 -1head of department
Agnieszka Jabłońska


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opiekun oddziału
ward matron


Explanation:
Podejrzewam, że można tu mówić tylko o jakimś przybliżonym tłumaczeniu.
http://www.mncdd.org/parallels/six/6d3/2.html

Jacek Monkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tutor


Explanation:
Chyba jednak "tutor"
M


    Reference: http://www.medicine.bham.ac.uk/prospective/personaltutor.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
tak twierdzi native proofreader, a mnie to tez przekonuje, dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
2 hrs
  -> Dzięki:-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opiekun oddziału
ward sister


Explanation:
raczej w szpitalu niz w studium

Agnieszka Jabłońska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
opiekun oddziału
head of department


Explanation:
bardziej ogolne, ale adekwatne

Agnieszka Jabłońska
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  legato: to jest dyrektor
6 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
opiekun oddziału
sponsor


Explanation:
To pewnie wywola sprzeciwy, ale taka jest nazwa w amer. systemie szkolnictwa, np. dla nauczyciela opiekujacego sie organizacja studencka czy uczniowska. Wymagac bedzie dodatkowych okreslen, np "faculty sponsor", "administration sponsor", czy cos w tym rodzaju.

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20