KudoZ home » Polish to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

z pełzaniem

English translation: gas creep


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pełzanie gazu
English translation:gas creep
Entered by: Polangmar

22:15 Oct 20, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / fire regulations
Polish term or phrase: z pełzaniem
Czy chodzi tu o pełzanie gazu, który jest cięższy od powietrza? O co chodzi? Bardzo proszę o pomoc przy całym zaznaczonym zdaniu, bo naprawdę nie mam pojęcia co z nim zrobić...

Klasyfikacja stref zagrożonych wybuchem.
- pomieszczenie magazynu chemicznego - Z2 w całym pomieszczeniu
- pomieszczenie butli z gazem propan butan - >>>Z2 w odległości 0,5 m od zaworów aż do ziemi z pełzaniem do 1,5m
LilBridge
Poland
within the 1.5 m radius
Explanation:
Masz rację z tym pełzaniem.

http://tinyurl.com/26x2sb
http://tinyurl.com/2ba54h

http://tinyurl.com/27as5t

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2007-10-20 23:03:00 GMT)
--------------------------------------------------

Myślę, że reszta jest jasna - Z2 ma 1,5 m tylko przy ziemi, a powyżej 0,5 m.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
A jednak! Wielkie dzięki raz jeszcze i przepraszam za zamieszanie - wszystkiemu winne straszne zmęczenie.
Pozdrowienia dla Bartka - kostucha Cie chyba jeszcze nie puka w ramię, co? ;))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +10.5 m cylinder envelope (valve to bottom) and up to 1.5 m from the floor level....A.G.
4within the 1.5 m radiusPolangmar


Discussion entries: 24





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
z pełzaniem do 1,5 m
within the 1.5 m radius


Explanation:
Masz rację z tym pełzaniem.

http://tinyurl.com/26x2sb
http://tinyurl.com/2ba54h

http://tinyurl.com/27as5t

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2007-10-20 23:03:00 GMT)
--------------------------------------------------

Myślę, że reszta jest jasna - Z2 ma 1,5 m tylko przy ziemi, a powyżej 0,5 m.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 322
Grading comment
A jednak! Wielkie dzięki raz jeszcze i przepraszam za zamieszanie - wszystkiemu winne straszne zmęczenie.
Pozdrowienia dla Bartka - kostucha Cie chyba jeszcze nie puka w ramię, co? ;))

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
0.5 m cylinder envelope (valve to bottom) and up to 1.5 m from the floor level....


Explanation:
..in the whole enclosure (due to creep, migration)
Tak to rozumiem (a ubrać to można na 10 różnych sposobów)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day9 hrs (2007-10-22 07:59:01 GMT)
--------------------------------------------------

1.5 m od podłogi w całym pomieszczeniu.
Drogi Polangmarze, Twoje propozycje nie są zawsze tak genialne, by szukać rozwiązania problemu przez ich modyfikacje (zdaniowanie?). Unikam, w miarę możliwości, problemów, w które się angażujesz (analysis, research). Wprowadziłeś tu atmosferę dyskusji brydżowych na Kurniku. Nie było tego.

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Nic z tego nie rozumiem. "Envelope"?: http://je.pl/9s3a Dlaczego te 1,5 m liczysz w pionie? Czy gaz może tworzyć pionową ścianę? A "punktowanie przez zdaniowanie" nie jest zbyt etyczne...
12 hrs
  -> Twoja propozycja: nic z tego nie rozumiem. Moja: 0.5 metra wokół całego cylindra: od zaworu do ziemi, wokół (envelope); gaz mozę sie rozchodzić po całym pomieszcz.eniu do 1. 5 m wysokości. Zdaniowanie ??? (patrz początek)

agree  bartek: Wrrrrr.....
27 days