KudoZ home » Polish to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

sorbitol potasu

English translation: potassium sorbate


12:18 Jan 18, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
Polish term or phrase: sorbitol potasu
'potassium sorbitol' odpada..
Anna Adamczak
Poland
English translation:potassium sorbate
Explanation:
jeżeli to tłumaczenie było z angielskiego, to ktoś mógł badziewnie przetłumaczyć (sorbinian). To coś jest środkiem konserwującym, może akurat o to chodzi
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2potassium sorbate
Piotr Sawiec
3 -1potassium sorbitol
Edyta Sawin
4 -2potassium sorbitTLUMACZ77


Discussion entries: 5





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
potassium sorbate


Explanation:
jeżeli to tłumaczenie było z angielskiego, to ktoś mógł badziewnie przetłumaczyć (sorbinian). To coś jest środkiem konserwującym, może akurat o to chodzi

Piotr Sawiec
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Berski: komuś się pomylił sorbitol z sorbinianem
40 mins
  -> glicerol jest alkoholem i tworzy gliceryniany, więc sorbitol pewnie też coś może, ale nie tu

agree  TLUMACZ77
1 hr

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
potassium sorbit


Explanation:
sorbitol inaczej glucitol albo sorbit potasu--środek konserwujący

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-01-18 13:45:05 GMT)
--------------------------------------------------

potassium sorbate to sorbinian potasu--zasugerowałem się tym sorbitolem -stąd moja pomyłka

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Piotr Paryzek Ph.D.: Nie ma czegoś takiego
3 mins

neutral  jacek o: fakt, kilka trafień w googlu, ale wątpliwej wartości - przeważnie chińskie strony, skłaniałbym się ku odpowiedzi Piotra
14 mins

disagree  Michal Berski: to już tzw. radosna twórczość
34 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
potassium sorbitol


Explanation:
http://www.patentstorm.us/patents/7285426-description.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-01-18 14:26:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www5.cao.go.jp/otodb/english/kujyou/kobetu/oto388.htm...
as a preservative: http://sweetswholesale.co.uk/acatalog/info_8413178151733_WSA...

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Michal Berski: biorąc pod uwagę liczbę błędów językowych w podanych linkach
59 mins