KudoZ home » Polish to English » Cinema, Film, TV, Drama

żeby momenty były

English translation: niżej


09:11 Jun 23, 2005
Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / idiom
Polish term or phrase: żeby momenty były
Znowu film, rozmowa o tym, jaki ma być. I ktoś proponuje: taki, żeby momenty były

Oczywiście chodzi o słynne kabaretowe dialogi: -Momenty były? - Masz!

Juicy moments?
Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
English translation:niżej
Explanation:
"Taki, żeby momenty były" proponuję przełożyć na "With some naughty action". Jest nieco humorystyczne, i doskonale oddaje ducha polskiego zdania.
Selected response from:

Jakub Radzimiński
Poland
Grading comment
Wybrałam pierwszą propozycję, ale kinky scenes też mi się podobają :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2niżejJakub Radzimiński
4hot (sexy) momentsA.G.
4must have juicy scenes
cquest
3kinky scenes
*eva*


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
¿eby momenty by³y
niżej


Explanation:
"Taki, żeby momenty były" proponuję przełożyć na "With some naughty action". Jest nieco humorystyczne, i doskonale oddaje ducha polskiego zdania.

Jakub Radzimiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wybrałam pierwszą propozycję, ale kinky scenes też mi się podobają :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Cieslak
16 mins

agree  *eva*: albo: some steamy / adult action ;)
7 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
żeby momenty były
kinky scenes


Explanation:
propozycja :)

Meanwhile, Anna's flame, Jake, begins to dislike the new, rigid personality she's mysteriously taken on and, in the movie's only slightly kinky scenes, starts to fall for the mother.
http://www.dvdtown.com/review/freakyfriday/11532/1880/

http://www.bbc.co.uk/films/2004/10/08/chaos_2004_review.shtm...

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ensor: 'kinky' to raczej perwersja; uwazam, jednak, ze Twoja propozycja powyzej 'steamy' pasuje tu najlepiej;
13 hrs
  -> a "momenty" to nie perwersja? ;) tak czy owak "kinky" ma dość łagodny wydźwięk (przy okazji, choć nie całkiem a propos, polecam film z K. Winslet Hideous Kinky :))

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
żeby momenty były
hot (sexy) moments


Explanation:
Hot Moments - Erotik mit Niveau
Das erotische Sekretariat - anspruchsvolle Erotik im Internet.
www.hot-moments.de/leer.html - 2k - Kopia - Podobne strony
www.tagblatt.de / "Sexy Moments im Kino" - das magazin - Bildergalerie
Sexy Moments im Kino. Bildergalerie Modenschau im Underground: Bilder vom
No-Budget-Festival. Forschung Die Deutschen haben sich mit Hartz IV abgefunden ...
www2.cityinfonetz.de/ index.php?nav1=das+magazin&artikel_id=35556688 - 41k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
żeby momenty były
must have juicy scenes


Explanation:
np

cquest
Native speaker of: Polish