KudoZ home » Polish to English » Cinema, Film, TV, Drama

bryty

English translation: panels


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:bryty
English translation:panels
Entered by: Bubz

19:28 Apr 6, 2008
Polish to English translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
Polish term or phrase: bryty
element scenografii: podłoga baletowa: 2x: bryty 2m x 4.9m
awdotia
Poland
panels
Explanation:
Jest duza selekcja i chyba zalezy od materialu z jakiego ta podloga jest wykonana. Panels odnosi sie do kawalkow parkietu. Ale widze tez "sprung dance floor panels"
te gumowe spotkalam jako 'interlocking rubber matting' - wiec mozna tez 'mat'. Moja pierwsza odpowiedz "slab" odnosi sie tylko do podlog betonowych, wiec musialam ja wycofac.
Selected response from:

Bubz
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4panelsBubz
4goresTLUMACZ77
3sheetsLuiza Jude


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sheets


Explanation:
http://www.wirtualnemedia.pl/article/103817_Rzut_oka_na_outd... - arkusze

Luiza Jude
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gores


Explanation:
jw

--------------------------------------------------
Note added at   21 min (2008-04-06 19:50:08 GMT)
--------------------------------------------------

imo jako kawałki płótna

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panels


Explanation:
Jest duza selekcja i chyba zalezy od materialu z jakiego ta podloga jest wykonana. Panels odnosi sie do kawalkow parkietu. Ale widze tez "sprung dance floor panels"
te gumowe spotkalam jako 'interlocking rubber matting' - wiec mozna tez 'mat'. Moja pierwsza odpowiedz "slab" odnosi sie tylko do podlog betonowych, wiec musialam ja wycofac.


    Reference: http://www.sicoinc.com/portable_dance_floor.php
    Reference: http://www.gibsongymnastics.com/catalog/dance_floors.shtml
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję!