KudoZ home » Polish to English » Computers: Systems, Networks

multibrand

English translation: kilka marek


17:39 Nov 5, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks / multibrand
Polish term or phrase: multibrand
... is a web-based dealer management system, specially designed for the demanding multibrand truck dealer.

Byłabym wdzięczna za przetłumaczenie całego tego zdania
asia20002
Poland
English translation:kilka marek
Explanation:
... is a web-based dealer management system, specially designed for the demanding multibrand truck dealer.
w wolnym szybkim tłumaczeniu:
... jest internetowym system zarządzania sprzedażą pojazdów, przeznaczonym w szczególności dla wymagających dealerów hadlujących wieloma markami pojazdów ciężarowych

oczywiście można wszystko dopieścić i doprecyzować, ale do tego to się sprowadza (np. dealer management system = system zarządzający dealerami)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kilka marekMarek Daroszewski (MrMarDar)
4 +1wiele marekrobwoj


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wiele marek


Explanation:
jest to jakiś system zarządzania dealerami, szczególnie przeznaczony dla wymagających dealerów cięzarówek wielu marek. Trzeba te moje wypociny dopasować do własnego stylu.

robwoj
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: ok, dziękuję, coś mi tylko nie pasuje system zarządzania dealerami, raczej dla dealerów wielu marek


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marek Daroszewski (MrMarDar): sorki, jak zacząłem wpisywać własną odpowiedź, to Twojej jeszcze nie było
5 mins
  -> dzieki podzielimy się

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kilka marek


Explanation:
... is a web-based dealer management system, specially designed for the demanding multibrand truck dealer.
w wolnym szybkim tłumaczeniu:
... jest internetowym system zarządzania sprzedażą pojazdów, przeznaczonym w szczególności dla wymagających dealerów hadlujących wieloma markami pojazdów ciężarowych

oczywiście można wszystko dopieścić i doprecyzować, ale do tego to się sprowadza (np. dealer management system = system zarządzający dealerami)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  robwoj: może byc i kilka
13 mins
  -> dzieki