KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

opracowanie mapy w układzie numerycznym

English translation: digitally configured development of the map


08:46 Jun 18, 2005
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: opracowanie mapy w układzie numerycznym
z: oferty cenowej na pełnienie kompleksowej obsługi projektowej oraz nadzoru
"opracowanie mapy do celów projektowych w układzie numerycznym i na folii" to jedna z prac związanych z projektem budowlanym, która zostanie zlecona firmom specjalistycznym
tabor
Poland
English translation:digitally configured development of the map
Explanation:
www.bgwm.pl/zasoby/CENNIK_czerwiec2004_NOWY.doc - tu znajdziesz przykład mapy numerycznej :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 48 mins (2005-06-18 14:34:13 GMT)
--------------------------------------------------

drawing-up zamiast development może brzmieć lepiej...
Selected response from:

dogandbone
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3digitally configured development of the map
dogandbone
2Digital Map preparation
DarekS


Discussion entries: 3





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
opracowanie mapy w układzie numerycznym
Digital Map preparation


Explanation:
W dużym stopniu zgaduę. Może jest jakaś różnica między mapą w układzie numerycznym a mapą cyfrową.

DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 34

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
digitally configured development of the map


Explanation:
www.bgwm.pl/zasoby/CENNIK_czerwiec2004_NOWY.doc - tu znajdziesz przykład mapy numerycznej :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 48 mins (2005-06-18 14:34:13 GMT)
--------------------------------------------------

drawing-up zamiast development może brzmieć lepiej...

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję bardzo