KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

przebudowa ulic w ciagu drogi krajowej nr.....

English translation: streets making up segments of route 4


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przebudowa ulic w ciagu drogi krajowej nr.....
English translation:streets making up segments of route 4
Entered by: MartaK

13:55 Sep 7, 2006
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / przebudowa ulic
Polish term or phrase: przebudowa ulic w ciagu drogi krajowej nr.....
projekt zaklada przebudowe ulic w ciagu drogi krajowej nr. 4 - chodzi mi głownie o wyrażenie "w ciągu drogu krajowej"
MartaK
streets making up segments of route 4
Explanation:
z przedstawionych wyżej przyczyn

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 15:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

modernization na przebudowę
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1along national road no.
PAS
4streets making up segments of route 4pidzej


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
along national road no.


Explanation:
po prostu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 15:26:32 GMT)
--------------------------------------------------

przebudowa - reconstruction

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 50

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: po prostu to to jest, ale może sugerować jezdnie równoległe do 4//malta czy azory?
17 mins
  -> z pierwszej ręki od drogowców z niekontynentalnej części UE// z wyspy na wschód od Malty też nie

agree  Marta Karpińska
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
streets making up segments of route 4


Explanation:
z przedstawionych wyżej przyczyn

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 15:45:18 GMT)
--------------------------------------------------

modernization na przebudowę

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76