KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

łożyska nasuwcze

English translation: slide bearings


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:łożyska nasuwcze
English translation:slide bearings
Entered by: LilBridge

22:55 Apr 4, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Bridge construction
Polish term or phrase: łożyska nasuwcze
KONTEKST: "brak szczegółowego opracowania dla przesuwania scalonych segmentów C1-C5 + D1-D5 do styku z C6 (kolejne fazy przesuwu, kierownice przesuwu, łożyska nasuwcze, itp.)"
A tak a propos" przesuwanie tych segmentów mostowych to shifting?

Tak samo jak "kierownice" - potrzebuję do rana :)
LilBridge
Poland
slide bearings
Explanation:
intuicja http://tinyurl.com/3dwewm

szukaj w tym kierunku, w linkach sa odniesienia do budowy mostow z prefabrykowanych elementow betonowych
Selected response from:

SlawekW
Grading comment
wielkie dzięki - również wszystkim za zaangażowanie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2slide bearings
SlawekW
3travelling bearingA.G.


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
slide bearings


Explanation:
intuicja http://tinyurl.com/3dwewm

szukaj w tym kierunku, w linkach sa odniesienia do budowy mostow z prefabrykowanych elementow betonowych

SlawekW
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 83
Grading comment
wielkie dzięki - również wszystkim za zaangażowanie :)
Notes to answerer
Asker: Wiem, tyle, że slide bearings to łożyska ślizgowe :) - już nawet myślałam, aby tego użyć i jeśli nikt nie podsunie żadnych bright ideas, tak zrobię. Dzięki w każdym razie :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marian Krzymiński: oczywiście, jedynie tak!
17 hrs
  -> dzięki;)

agree  robwoj: na to wychodzi
19 hrs
  -> dzięki!

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
travelling bearing


Explanation:
ABF MOSTY (English version)
Łożyska nasuwcze · Łożyska indywidualne · Modułowe urządzenia dylatacyjne typ ES · Poręcze aluminiowe · Poręcze metalowe · Elementy obrabiane skrawaniem ...
www.abf-mosty.pl/ - 12k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 533