KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

zatrzymanie czasowe

English translation: temporary retention/withholding


06:52 Sep 16, 2007
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: zatrzymanie czasowe
Umowa o roboty budowlane:

Zapłata faktur częściowych i końcowej po potrąceniu % ( procent) tytułem **zatrzymania czasowego** następować będzie w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia doręczenia faktury 2amawiajqcemu.
Piotr Makuch
Poland
English translation:temporary retention/withholding
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dzięki , Adam. Dzięki też dla Ireneusza.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4time delay
ironsz
4temporary retention/withholding
Adam Lankamer


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
temporary retention/withholding


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 167
Grading comment
Dzięki , Adam. Dzięki też dla Ireneusza.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
time delay


Explanation:
nie lepiej? O wiele częściej spotykane...

ironsz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 199